Individuální poradenství

Individuální poradenství

Hledáte práci, nebo uvažujete o změně zaměstnání, ale nejste si úplně jistí, jak na to? Naši profesionálové v oblasti personalistiky jsou připaveni poskytnout vám péči na míru! Nabízíme vám individuální konzultace, které můžete udělat online z pohodlí svého domova.

Naše priority

Konzultace jsou určeny pro vás, co:

  • hledáte práci, ale nevíte jakou
  • hledáte práci, víte jakou, ale nedaří se to
  • máte práci, ale jste nespokojení
  • jste v práci spokojení, ale chcete se posunout

Obraťte se na nás a společně si můžeme popovídat například o tom:

  • jaká práce by pro vás byla ideální
  • jaké jsou možnosti na trhu práce
  • kde všude můžete práci hledat
  • jak zaujmout potenciálního zaměstnavatele
  • jak se připravit na pohovor
  • co dělat pro to, abyste se mohli v práci posunout
  • ….. a mnoho dalších témat

Jak konzultace probíhají?

Kontaktujte nás na e-mailu info@genixa.cz  s vaším konkrétním tématem, se kterým chcete pomoci. Zároveň můžete přiložit i váš aktuální životopis, popř. odkaz na LinkedIn profil. Obratem se vám ozveme zpět, abychom si domluvili termín online konzultace.


Rádi vám telefonicky bez nároku na odměnu poradíme se životopisem, motivačním dopisem nebo LinkedIn profilem. Pokud se chcete s námi a s naší prací předem seznámit, můžete se přijít podívat na nějaký z našich vypsaných kurzů zdarma. Kurzy a konzultace vedou naši zkušení konzultanti.


Pokud budete mít zájem o komplexní kariérové poradenství, probereme s vámi další možnosti uplatnění, motivaci a silné stránky. Poradenství můžeme dle přání postavit také na OPQ testech díky zapojení HR odborníků a psychologů. Konzultace poskytujeme osobně nebo přes video hovor. V případě těchto konzultací vás poprosíme o částku 350 Kč za hodinu. Danou částkou tak přispějete na další chod naší organizace, která pomáhá lidem najít práci.

Kdo za Genixou stojí

Pomocnou ruku vám podávají profesionálové a dobrovolníci
z oblasti personalistiky a recruitmentu.

Máte dotaz?

Zavolejte nám na +420 736 466 821 

Napište nám na info@genixa.cz

Milan Novák

Milan Novák

CEO GoodCall

Hlavním představitelem a zakladatelem je Milan Novák. V oblasti personalistiky a náboru zaměstnanců se pohybuje již více než 15 let a jelikož se jeho práce stala zároveň jeho koníčkem, rozhodl se podpořit tento projekt a využít potenciál svých zkušeností i v neziskovém sektoru. Milan Novák pracoval jako manažer mezinárodní personální agentury Grafton Recruitment a měl na starosti 7 zemí v rámci středoevropského regionu a tato pobočková síť nachází práci více než 15 000 lidem ročně. Jeho současná společnost GoodCall "for Talent" pracuje s novým konceptem náborových služeb, který se opírá o nové technologie, využívání sociálních sítí při hledání a řízení talentů. Součástí této koncepce je rovněž Recruitment Academy, která vychovává budoucí specialisty na nábor a personalistiku a navíc se zabývá prací s generací Y. Jeho hlavním cílem v tomto projektu je propojit praktické zkušenosti personalistů a pomoci lidem, kteří práci obtížně hledají.

Tereza Kirsch

Tereza Kirsch

Project Manager

Tereza Kirsch pracuje jako Recruiter v Goodcallu. Věnuje se kariérnímu poradenství, pohovorování kandidátů, ale také aktivnímu vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů. Zároveň vede svůj vlastní tým a stará se o klienty. Mimo jiné také poskytuje komplexní informace o situaci a vývoji na trhu práce. Svou kariéru započala v prostředí mezinárodního korporátu, kde zažila prostředí interního náboru a získala zkušenosti s náborem zaměstnanců přímo ve společnosti. Po této zkušenosti nastoupila do Goodcallu, kde působí již skoro 5 let. Mimo jiné spolupracovala na projektu týkající se pomoci migrantkám v uplatnění na českém trhu práce. Při své konzultační činnosti se také zapojuje do akcí kariérních center na České zemědělské univerzitě v Praze či VŠE, kde přednášela například o využití Linkedinu a poskytla individuální poradenství týkající se možností uplatnění absolventů na trhu práce. 

Aneta Kořínková

Aneta Kořínková

Senior Consultant

Aneta Kořínková už více než 10 let spojuje správné lidi se správnými pracovními místy. Pracovala ve velkých výrobních korporacích a teď pracuje v GoodCallu. Má dvě holčičky. Při první dokončila studium andragogiky (vzdělávání dospělých) a při druhé začala psát blog EduMama o vzdělávání a práci pro maminky na mateřské dovolené. Radí maminkám, jak na rodičovské nezakrnět, jak se po ní v pohodě vrátit do práce a jak pracovat se sociálními sítěmi (převážně s LinkedInem). Kromě své rodiny miluje vzdělávání, podcasty, běhání, dobré kafe a víno.

Dominika Urbanová

Dominika Urbanová

Project Assistant

Dominika pracuje jako Senior Talent Sourcer v Goodcallu, a přitom studuje poslední ročník magisterském oboru na České zemědělské univerzitě. Do Goodcallu se dostala náhodou v době Covidu, ale rychle se v oblasti recruitmentu našla. Nejvíce ji baví rozmanitost práce a možnost propojení kandidátů s klienty, a umožnit tak novou formu spolupráce pro obě strany. V rámci své role se věnuje aktivnímu vyhledávání a oslovování kandidátů, telefonickému kontaktu s nimi, a pomáhá jim nalézt cestu za novými pracovními příležitostmi.

Sára Drozdová

Sára Drozdová

Senior Consultant

Recruiterka a kariérová poradkyně Sára Drozdová se vždy zajímala o seberozvoj a pomoc druhým při hledání a naplňování svých snů. Svou kariéru začala v neziskovém sektoru, kde se věnovala vzdělávání dospělých a částečně kariérovému poradenství. Teď pracuje v GoodCallu, kde spojuje ty správné lidi na správná místa. Práce v týmu multilingual obnáší i poskytování základních informacích o českém trhu práce, možnostech uplatnění a pracovních podmínkách. Mimo jiné aktivně spolupracuje s českým centrem Euroguidance, kde aktivně spolupracují na projektech v online poradenství. V rámci dalších projektů pomáhala migrantkám, ženám po rodičovské dovolené, studentům a absolventům.

Eliška Knížková

Eliška Knížková

Senior Consultant

Eliška se k náboru dostala čistou náhodou v rámci studentské praxe. Byť se jednalo o praxi povinnou, práce s lidmi ji nadchla. Vyzkoušela si práci v personální agentuře a hned poté ve velké korporaci. Brzy se, jak jinak než náhodou, dozvěděla o Goodcallu a v něm už zůstala. Několik let se naplno věnuje sourcingu a recruitmentu, v poslední době si rozšiřuje obzory o HR marketing a komunikaci. Mezi její hlavní koníčky patří četba, jídlo, bicí a cestování. Vyzkoušela si život v USA, Anglii a Číně, na cizích kulturách ji nejvíc baví rozmanitost. I proto ji baví recruitment, vždycky totiž narazí na jiný, neméně zajímavý osobní příběh. Vždy ve své práci hledala hlubší smysl a proto se zapojila do Genixí iniciativy, skrze kterou pomáhá studentům, absolventům a dalším, kteří potřebují poradit. Ráda se učí a zároveň své zkušenosti ráda předává dále. S Eliškou se tak možná potkáte na nějakém z našich školení.

Zora Arazimová

Zora Arazimová

Nositelka myšlenky

Nositelka myšlenky a realizátorka Genixa o.p.s. je Zora Arazimová. V oboru se pohybuje přes 9 let a hlavním motivem této myšlenky bylo sdílení zkušeností a předání know-how ze světa náboru lidem, kteří hledají práci. Snaží se ukázat drsnou realitu pracovního trhu a na druhé straně představuje cesty/tipy jak dojít do cíle. Díky aktivní práci se stovkami ředitelů a tisíci kandidáty dokáže nastínit možné nástrahy které mohou čekat na cestě k jejich nové práci. Ve svém volném čase se věnuje nejen lidem bez práce a znevýhodněným na trhu práce,  ale také studentům a lidem ve výpovědi, protože nakonec všichni jednou budou hledat práci a vždy je dobré vědět co vás čeká na druhé straně barikády.

Eliška Šonská Steklíková

Eliška Šonská Steklíková

Senior Consultant

Eliška Šonská Steklíková se už více než polovinu svého života pohybuje v oblasti vzdělávání dospělých - nejdříve jako lektorka cizích jazyků, později jako konzultantka pro výběr a rozvoj lidských zdrojů. Její radostí a životním programem je propojování zdánlivé nesourodých světů, které se však navzájem mohou o to více obohatit. Práci vždy prokládala studiem (je absolventkou Andragogiky a personálního řízení a Psychologie na FF UK), aktivity v byznysu kombinovala s projekty v neziskovém sektoru, čas trávený s rodinou doplňovala dlouhodobými pobyty v cizích zemích (žila ve Švýcarsku, Francii a Mexiku). Zájem o problematiku uplatnění na trhu práce ji provází od doby, kdy v rámci své diplomové práce zpracovávala téma age managamentu. Po šesti letech zkušeností s interním náborem i recruitmentem pro klienty chce zprostředkovat praktické postřehy a kontakt s trhem těm, kteří je mohou využít při hledání práce, a také jim pomoci práci najít.