Volní kandidáti na trhu

Pomáháme propojovat firmy s jedinci, kteří se po zdravotní pauze vracejí zpátky na pracovní trh

Ukázat kandidáty

Hledáte nové posily do týmu? Postaráme o vaše propojení s volnými talenty na trhu práce!

Díky iniciativě neziskových organizací, které sdružují vyléčené onkologické pacienty a pacienty s dalšími diagnózami, a s podporou hlavního partnera Curium Pharma, vám za Genixu můžeme představit řadu kandidátů, kteří se po  úspěšné léčbě chtějí vrátit na pracovní trh.

Hledáte talenty do svých týmů? Na našich webových stránkách máte zdarma k dispozici profily kandidátů, kteří se chtějí po zdravotní pauze vrátit na pracovní trh.  Kandidáty nám pravidelně zasílají společnosti MojePlíce, FuckCancer a další neziskové organizace. Pokud vás kandidát/ka zaujme, stačí vyplnit přiložený formulář a následně vás s vybraným kandidátem/kou propojíme. Díky této iniciativě napomáháte těmto jedincům zapojit se zpět do běžného života, a navíc získáte skvělou posilu do týmu, aniž byste zvyšovaly své náklady na nábor nových kolegů.



Proč se jako firma zapojit a přivítat do týmu jedince, kteří se po delší zdravotní pauze vracejí zpět na pracovní trh?

Pomocná ruka druhým

Úřady práce stále nejsou schopny reflektovat specifika skupin, které si prošly vleklou nemocí jako jsou například vyléčení onkologičtí pacienti. Proto musí oni sami hledat možnosti pomoci a zaujmout aktivní přístup při hledání nového pracovního uplatnění, jakmile jim to jejich zdravotní stav dovolí. Tím, že vyléčeným pacientům dáte šanci vrátit se do pracovního světa, jim pomáháte nejenom začlenit se zpět do běžného života, ale zároveň jim pomůžete od nejistoty, kterou leckdy zdlouhavé hledání práce přináší.

Úleva na daních v případě zaměstnávání osob ZTP

Někteří vyléčení pacienti se dlouhodobě potýkají se zdravotními následky nemoci a dostávají tak status OZP. Každá firma nad 25 zaměstnancůpovinnost zaměstnat nebo odvádět povinný podíl ve výši 4 % OZP na celkovém počtu zaměstnanců. Zároveň můžete jako firma využít výhodu v podobě slevy na dani z příjmu za každého takového zaměstnance. Získat můžete také příspěvek na úhradu provozních nákladů  vynaložených v souvislosti se zaměstnáváním OZP. Aktuální znění předpisů najdete na stránkách Úřadu práce ČR. 

Kandidáti zdarma

Za kandidáty z Genixy neplatíte nic. Zdarma propojujeme firmy s kandidáty a naší odměnou je jejich úspěšné umístění.

Zapojení inkluze do vaší společnosti

Osoby, které se utkaly se zákeřnou nemocí nebo jsou jinak zdravotně indisponované mohou do vašeho týmu vnést potřebnou diverzitu a prohloubit empatii a soudržnost vašich týmů. Zaměstnáním těchto osob ukážete, že vaše firma podporuje inkluzi a diverzitu a hlavně lidskost. Průzkumy ukazují, že například určitou formou rakoviny onemocní každý 3. člověk, jedná se proto o jedno z nejrozšířenějších závažných onemocnění a může se dotknout kohokoli z nás. Skrze zaměstnávání osob, které si touto zákeřnou nemocí prošly nebo se potýkají s jinou vážnou diagnózou, můžete pomoci šířit osvětu ohledně těchto nemoci, jejich léčby i vhodném způsobu komunikace směrem k zasaženým jedincům a jejich blízkým.

Obohacení a inspirace pro vaše týmy

Pacienti během léčby závažných onemocnění prokázali mimořádnou sílu a odhodlání vyléčit se a pokračovat ve svých životech. Jejich zkušenosti přinášejí do firmy jedinečný pohled a posilují pocit sounáležitosti, empatie a vzájemné podpory napříč celou organizací. 

Společnost Curium Pharma je na trhu od 60. let a je globálním lídrem v oblasti radiofarmak a nukleární medicíny. Jejich produkty a služby využívají lékaři po celém světě k diagnostice a léčbě různých onemocnění, zejména nádorových. Díky svému zaměření na kvalitu, inovace a globální působnost přispívá Curium významně ke zlepšení zdravotní péče.

Nyní se společnost Curium Pharma pustila do podpory vyléčených onkologických pacientů, kteří se chtějí vrátit do pracovního procesu a znovu žít běžným životem. Proto spojila síly s naší neziskovou organizací a společně se snažíme těmto lidem poskytnout potřebnou podporu a nové příležitosti.

Partnerské organizace

Volní kandidáti do vašeho týmu

Petr J.
Administrativní pracovník, obchodník
Němčina: B1/2
Úvazek: 40h/týden
Lokalita: Česká Lípa + 50 km dojezd
Nástup: Ihned
Mzda: 32 000 Kč + provize
OZP

Petr se posledních 7 let pohybuje v obchodu - oblast energetiky. Měl na starosti jak péči o stávající klienty, tak akvizici nových klientů (domácnosti i firmy) od prvotního kontaktu až k podpisu smlouvy. Předtím měl zkušenosti i ze správy majetku a IT podpory. Má také dlouholeté zkušenosti s německým trhem a komunikativní němčinu (B2). Nyní je otevřen nové nabídce v oblasti obchodu, technických oborů (např. stavebnictví) nebo HR (nábor). Petr má status OZP, nicméně jeho zdravotní stav mu nebrání ve výkonu práce. Nyní se poohlíží po nové práci na HPP, případně IČO s nástupem od ledna 2025.

Petr se posledních 7 let pohybuje v obchodu - oblast energetiky. Měl na starosti jak péči o stávající klienty, tak akvizici nových klientů (domácnosti i firmy) od prvotního kontaktu až k podpisu smlouvy. Předtím měl zkušenosti i ze správy majetku a IT podpory. Má také dlouholeté zkušenosti s německým trhem a komunikativní němčinu (B2). Nyní je otevřen nové nabídce v oblasti obchodu, technických oborů (např. stavebnictví) nebo HR (nábor). Petr má status OZP, nicméně jeho zdravotní stav mu nebrání ve výkonu práce. Nyní se poohlíží po nové práci na HPP, případně IČO s nástupem od ledna 2025.

Michaela B.
Zdravotní sestra
Angličtina: B2
Úvazek: 40h/týden
Lokalita: Olomouc
Nástup: Ihned
Mzda: 38 000 Kč

Michaela je vystudovaná porodní asistentka, má více než 10 let zkušeností jako zdravotní sestra z různých zdravotních zařízení a ordinací. Má zkušenosti s různými typy pacientů od dětí až po seniory. Zkušenosti má také z oblasti vychovatelství jako chůva pro děti. Nyní se poohlíží po práci zdravotní sestry nebo administrativní pozici. Zkušenosti má také právě z administrativní pozice v bankovnictví a péče o klienty. Michaela ovládá angličtinu na komunikativní úrovni. Nástup od ledna 2025.

Michaela je vystudovaná porodní asistentka, má více než 10 let zkušeností jako zdravotní sestra z různých zdravotních zařízení a ordinací. Má zkušenosti s různými typy pacientů od dětí až po seniory. Zkušenosti má také z oblasti vychovatelství jako chůva pro děti. Nyní se poohlíží po práci zdravotní sestry nebo administrativní pozici. Zkušenosti má také právě z administrativní pozice v bankovnictví a péče o klienty. Michaela ovládá angličtinu na komunikativní úrovni. Nástup od ledna 2025.

Alena M.
Projektová manažerka, Account manažerka, Administrativní pracovnice
Angličtina, španělština: C1
Úvazek: 40h/týden
Lokalita: Praha
Nástup: Ihned
Mzda: 60 000 Kč

Alena má široký záběr zkušeností od administrativy (správa objednávek, faktur, komunikace a vyjednávání s klienty, office management a recepce), přes marketing (produktový marketing, brand marketing, kampaně - klienti např. Zentiva, Sanofi) až po projektovou koordinaci a account management. Pracovala na globálních projektech v reklamní agentuře - Latinská Amerika, Baltic, Nordic, Střední Evropa. Několik let žila v zahraničí (Velká Británie, Španělsko) mluví proto plynule anglicky i španělsky + ovládá základy dalších jazyků (italština, portugalština).  Zajímá se zejména o pozice zaměřené na koordinaci projektů, využití cizích jazyků a administrativu. 

Alena má široký záběr zkušeností od administrativy (správa objednávek, faktur, komunikace a vyjednávání s klienty, office management a recepce), přes marketing (produktový marketing, brand marketing, kampaně - klienti např. Zentiva, Sanofi) až po projektovou koordinaci a account management. Pracovala na globálních projektech v reklamní agentuře - Latinská Amerika, Baltic, Nordic, Střední Evropa. Několik let žila v zahraničí (Velká Británie, Španělsko) mluví proto plynule anglicky i španělsky + ovládá základy dalších jazyků (italština, portugalština).  Zajímá se zejména o pozice zaměřené na koordinaci projektů, využití cizích jazyků a administrativu. 

Petr N.
Specialista zákaznické péče, Administrativní pracovník
Angličtina: B1
Úvazek: 20h/týden
Lokalita: Praha
Nástup: Ihned
Mzda: 20-25 000 Kč
OZP

Petr má zkušenosti z administrativy, účetnictví i zákaznické péče. V oblasti zákaznické péče měl na starosti komunikaci se zákazníky, řešení problémů s objednávkami, vyřizování dotazů k produktům ale také reklamací. Zkušenost má také se správou a naceňování zboží v SAPu, komunikací s dodavateli ohledně objednávek, fakturací i zpracováváním reportů v Excelu, případně Power Bi. Nyní se poohlíží po polovičním úvazku v oblasti back office, zákaznické péče nebo neziskového sektoru, ve kterém působí nyní jako dobrovolník. Petr má status OZP.

Petr má zkušenosti z administrativy, účetnictví i zákaznické péče. V oblasti zákaznické péče měl na starosti komunikaci se zákazníky, řešení problémů s objednávkami, vyřizování dotazů k produktům ale také reklamací. Zkušenost má také se správou a naceňování zboží v SAPu, komunikací s dodavateli ohledně objednávek, fakturací i zpracováváním reportů v Excelu, případně Power Bi. Nyní se poohlíží po polovičním úvazku v oblasti back office, zákaznické péče nebo neziskového sektoru, ve kterém působí nyní jako dobrovolník. Petr má status OZP.

Simona K.
Finanční manažerka, Finanční kontrolorka, HR konzultantka
Lokalita: Praha
Mzda: 45-60 000 Kč (při 1/2 úvazku)
Nástup: Ihned
Angličtina: C1, NJ - A2
Úvazek: 20h/týden

Simona se posledních 25 let pohybuje v oblasti financí, externího i interního auditu, finančního reportingu a controlingu. Zkušenost má jak z prostředí "Big 4", kde působila v globálních týmech, tak menších firem. Nyní se poohlíží po pracovní příležitosti v oblasti financí, controlingu nebo personálních konzultaci. Simona preferuje roli ve středním managementu orientovanou na "hands-on" pracovní náplň a působení v menším týmu. Simona má plynulou angličtinu a základy němčiny. Nyní se poohlíží po práci na částečný úvazek s potenciálem k průběžnému navýšení až na 80 %. Preferovanou lokalitou je Praha - centrum, Karlín, Libeň, Prosek, Žižkov, Holešovice a možnost občasného home office. Kandidátka může nastoupit od února 2025.

Simona se posledních 25 let pohybuje v oblasti financí, externího i interního auditu, finančního reportingu a controlingu. Zkušenost má jak z prostředí "Big 4", kde působila v globálních týmech, tak menších firem. Nyní se poohlíží po pracovní příležitosti v oblasti financí, controlingu nebo personálních konzultaci. Simona preferuje roli ve středním managementu orientovanou na "hands-on" pracovní náplň a působení v menším týmu. Simona má plynulou angličtinu a základy němčiny. Nyní se poohlíží po práci na částečný úvazek s potenciálem k průběžnému navýšení až na 80 %. Preferovanou lokalitou je Praha - centrum, Karlín, Libeň, Prosek, Žižkov, Holešovice a možnost občasného home office. Kandidátka může nastoupit od února 2025.

Renata S.
Administrativní pracovnice, Pomocnice v gastronomii a pohostinství
Němčina: A1/2
Úvazek: 20h/týden
Lokalita: Nymburk + 40 km dojezd
Nástup: Ihned
Mzda: 15-20 000 Kč
OZP

Renata se léta pohybovala v oblasti administrativy jako asistentka, vedoucí skladu, fakturantka nebo mzdová účetní a v těchto oblastech včetně gastronomie a pohostinství se nyní poohlíží po nové práci. Renata ovládá základy němčiny a má potravinářský průkaz pro práci v gastronomii. Nyní hledá práci na poloviční úvazek ideálně v lokalitách Poděbrady, Nymburk nebo Praha 9

Renata se léta pohybovala v oblasti administrativy jako asistentka, vedoucí skladu, fakturantka nebo mzdová účetní a v těchto oblastech včetně gastronomie a pohostinství se nyní poohlíží po nové práci. Renata ovládá základy němčiny a má potravinářský průkaz pro práci v gastronomii. Nyní hledá práci na poloviční úvazek ideálně v lokalitách Poděbrady, Nymburk nebo Praha 9

Zaujal Vás kandidát? Vyplňte formulář!

Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí Smluvní podmínky

Máte zájem se jako firma zapojit do projektu? Ozvěte se nám na info@genixa.cz

Ozvěte se nám na info@genixa.cz