Partneři

Spolupracujeme s neziskovými organizacemi i s firmami z komerčního sektoru. Genixa je zapojená do platformy Spojujeme Česko, která sdružuje organizace pomáhající v době pandemické krize.

Partneři

Zaměstnavatelům nabízíme

  • Pořádání odborných přednášek, konferencí, seminářů, kurzů a školení
  • poradenskou činnost o výhodách a nevýhodách zaměstnávání diskriminovaných skupin
  • podporu při hledání finanční podpory pro nového zaměstnance
  • výpomoc s hledáním vhodného zaměstnance z ohrožené skupiny na trhu práce

Vidíte ve spolupráci s námi smysl? Ozvěte se nám a pobavme se o společných možnostech. 

Naši partneři

Naši lektoři mají bohaté praktické zkušenosti, o které se pravidelně dělí na konferencích po celém světě.

GoodCall

GoodCall

Recruitment Academy

Recruitment Academy

Zlatá práce

Zlatá práce

SHL

SHL

Datacruit

Datacruit

Nadační fond Veroniky Kašákové

Nadační fond Veroniky Kašákové

Neviditelní

Neviditelní

97% účastníků by naše kurzy
doporučilo ostatním

Přihlašte se
na školení nebo individuální konzultaci

Pokud chcete, abychom vám zavolali
Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí Smluvní podmínky
GoodCall

GoodCall

GooCall byl založen roku 2014, aby probudil obor recruitmentu a podílel se na moderním vývoji HR trhu. Společnost se stále snaží držet laťku kvality co nejvýše pro celý sektor, mění přístupy v recruitmentu neustálým posunem v oboru vzdělávání, marketingu a analýze dat. Tím se snaží vytvářet prostředí pro lepší sdílení talentu lidí se světem. GoodCall obchodní model vychází z dynamických změn na trhu práce způsobených vlivem internetu, sociálních médií a měnícím se demografickým rozložením pracovního trh.

www.goodcall.eu

Recruitment Academy

Recruitment Academy

Recruitment Academy je unikátní certifikační a školící autoritou v oblasti recruitmentu. Aktuálně své služby nabízí ve 12 zemích střední a východní Evropy. 

Témata školení a workshopů zahrnují nábor na sociálních sítích, employer branding, engagement kandidátů a HR marketing. Tyto tréninky jsou doručovány úspěšnými odborníky z oblasti recruitmentu. Důraz je kladený na použitelnost znalostí a praktické prezentování témat.

www.recruitmentacademy.cz

Zlatá práce

Zlatá práce

Zlatá práce je projekt Nadace Krása pomoci pro podporu zaměstnávání lidí 50+, propojující uchazeče a firmy. Zájemcům o práci je poskytováno bezplatné poradenství při sepsání životopisu a přípravě na pohovor, k dispozici mají i e-learningová videa na toto téma. Nadace navazuje spolupráce s firmami, které hledají nové zaměstnance a podporují diverzitu ve svých pracovních týmech. Projekt se věnuje také tématu proměny pracovního trhu v souvislosti se stárnutím populace.

www.zlataprace.eu

SHL

SHL

SHL Talent Assessment s.r.o. je součástí světové sítě společnosti SHL Talent Management, kde rozumí aspektům, díky nimž jsou lidé v práci úspěšní, a umí je měřit. Jedním z cílů jejich práce je ukázat, zda a jak se jednotlivci hodí pro výkon určité role ve společnosti či organizaci, a zda v ní budou vzkvétat. Pracují na základě vědecky ověřené metodologie vycházející z více než 30 let odborných znalostí a praktických zkušeností, přizpůsobené tuzemskému prostředí.

www.cz-shl.cz

Datacruit

Datacruit

Datacruit ATS je intuitivní náborový software pro snadnou interakci s kandidáty a manažery, který využívají HR týmy
v 6 zemích Evropy.

Datacruit byl založen v roce 2014 s cílem zbavit firmy Excelových tabulek a jiných neefektivních nástrojů pro řízení náboru. Dnes pomáhají upgradovat nábor celé řady společností s cílem jejich nábor zefektivnit a získat více času pro komunikaci s kandidáty a manažery.

www.datacruit.com

Nadační fond Veroniky Kašákové

Nadační fond Veroniky Kašákové

Nadační fond jsou především lidé, kteří se rozhodli doprovázet mladé lidi z dětských domovů na jejich cestě do reálného života.

Děti z dětského domova ztrácí domov dvakrát! Poprvé odchodem z biologické rodiny a podruhé odchodem z dětského domova, kdy se často ocitají v nepříznivých situacích a jsou zcela odkázáni jen sami na sebe. Rozhodli  se tento pocit nejistoty a samoty změnit! Za každým mladým člověkem, který projeví zájem, posílá NFVK tzv.PRŮVODCE. 

Vytváří tak individuální vztah, který vzniká v dětském domově a pokračuje i po jeho opuštění.


https://www.nfvk.cz/

Neviditelní

Neviditelní

Neviditelných je v České republice 1,3 milionu obyvatel, kteří jsou nějakým způsobem neviditelní pro veřejný či finanční sektor, či pro samotnou společnost. Na základě hloubkové analýzy a individuálních rozhovorů se zástupci Neviditelných jsme definovali 13 skupin a vyčíslili jsme náklady, které neviditelnost způsobuje samotným zástupcům Neviditelných, ale také, kolik neviditelnost stojí stát. Neviditelní často patří do různých skupin, které se navzájem prolínají. Důležité je říct, že zdaleka ne všichni Neviditelní se pohybují na anebo pod hranicí chudoby. Naším cílem je otevřít veřejnosti oči a skutečně změnit situaci celé řady lidí. Formulovali jsme doporučení pro kroky ke zlepšení situace pro samotné zástupce Neviditelných, pro firmy i pro veřejný sektor. Neviditelnými jsou například vysokoškoláci, lidé zkušení, ale bez práce (50+), či mladé rodiny.